See Me!

Saturday 30 April 2016

Year 2016 Birthday Celebration on 13 April 2016 at Pusat Rehabilitasi PERKESO


Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Syukur ke hadrat illahi yang tidak kuduga, pada tarikh ini; 13 April 2016 di usia umur ku mencecah 30++ aku menerima kejutan yang tidak disangka - sangka oleh officemate aku yang sangat akrab di Pusat Rehabilitasi PERKESO Tun Abdul Razak, Melaka.

Gambar 1: Ulangtahun Kelahiranku

Officemate aku telah membuat aku rasa sangat terharu kerana mereka telah menyambut hari ulangtahun kelahiranku pada tarikh tersebut dengan membuat kek sendiri di opisku dengan mereka memberi nama "OPISMADE CAKE".... sure sangat sedap walaupun simple disebabkan keikhlasan merekan untuk menyambut ulangtahun kelahiranku....aku rasa terharu dan hiba disaat meniup lilin kek yang dicucuk diatasnya.


Thanks sahabatku, Aida,  Zhaf dan Daniel diatas kesungguhan anda!


***Syukur Selalu***

No comments:

Post a Comment

Recent post

Lawatan ke Taman Negara Bako, Taman Negara Gunung Gading dan Pasar Satok, Kuching, Sarawak

  Assalamualaikum & Salam Sejahtera Sebagai penutup tahun 2023, saya bercuti  dan menghadiri majlis perkahwinan rakan sekerja di Kuching...