See Me!

Friday 3 March 2017

Malacca Balloon Run 2017


Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Syukur alhamdullilah berjaya juga aku untuk menyertai 5KM (Fun Run) dengan jayanya, selepas tidak dapat menyertai larian pada tahun sebelumnya yang mana terpaksa jadi AJK bertugas waktu kejadian.

Ini percubaan pertama yang sanggat membangakan aku dan menyeronokkan bersama teamate aku yang best giler yang mana kami menyertai larian Melaka Balloon Run 2017 yang diadakan pada 19 Februari 2017 di Memorial Pengistiharaan Kemerdekaan, Bandar Hilir, Melaka.

source: https://event.howei.com/event/malacca-balloon-run-2017
Gambar sepanjang larian Melaka Balloon Run 2017 bersama kawan sekerja ku:
Starting Point

I got the Medal

Peace Yoo

We all reaching finishing line

Everyone happy and excited

Breakfast time


Alhamdulillah akhirnya dapat juga aku menamatkan larian sejauh 5KM dan dianugerahkan finisher medal dan certificate...Ameen
source: https://event.howei.com/event/malacca-balloon-run-2017

Next run event yang aku dan kawan-kawan akan sertai adalah PERKESO Run & Ride 2017 yang akan diadakan pada 16 April 2017 sejauh 7KM dengan yuran penyertaan RM15.00 dan Mini Malaysia & Asean Park Run 2017 yang akan diadakan pada 07 May 2017 dengan yuran penyertaan adalah RM50.00 untuk 5KM.

Year 2017 is Year of Run for healthy

No comments:

Post a Comment

Recent post

Lawatan ke Taman Negara Bako, Taman Negara Gunung Gading dan Pasar Satok, Kuching, Sarawak

  Assalamualaikum & Salam Sejahtera Sebagai penutup tahun 2023, saya bercuti  dan menghadiri majlis perkahwinan rakan sekerja di Kuching...